דלתות כניסה – הרמז הראשון לעיצוב פנים

דלתות כניסה לביתנו הגיתנו, באם זה כניסה מהודרת לארמוננו הקט ובאם זה הרושם הראשוני לאורחי הבית.

דלת כניסה הינה הרושם הראשוני לעוברים ושבים אל ביתנו, המבט הראשון אשר ברמיזה קלה אומר מה מחכה לאורח בפנים הבית, דלת מעוצבת גורמת לאורח להבין שמדובר בבית שהשקיע עיצוב, דלתות כניסה מעוטרות ויטראז' וחלונות זכוכית מיוחדות נותנות לנו את ההרגשה החמה של בית יותר מאשר אבטחת ה"מידע" שיש בביתנו.

עיצוב בתים הפך לחלק גדול מאוד של חיינו, עיצוב / חידוש רהיטים, החלפת אלמנטים בבית וכד'. בעלי מקצוע המעצבים למדים בכל יום שבכל הקשור לרהיטים בבית אין גבולות לרמת הרהיט, לפעמים גם משקוף בחדר השינה עושה את עבודת העיצוב ברמת גבוהה יותר. דלתות מעוצבות גורמות לא רק לחוזק ברמת העיצוב אלא גם להתייקרות הנכס בהתאם, דלתות פלדה, רב בריח וכד' עדיין בגדר דלת כניסה ויש לעצב בהתאם בכדי לזכות בעיצוב מסוגנן ומקורי.

דלתות כניסה לפי תרבויות שונות היא בעצם שפתיי הבית, המקום בו אנרגיות נכנסות ומזינות את גוף חלל הבית. בצורה בה ניכנס לביתנו – כך נשקף את אנרגיות הבית. יש להתייחס לדלת הכניסה שלנו יותר מאשר פתח ומעבר לעוברים ושבים, יש לדעת כמה דברים שיכולים לרומם את אנרגיות הבית ואת רמת העיצוב, באם זה לא להציב רהיטים אשר יכולים להפריע לדלת הכניסה להיפתח, ככל שהפתיחה חזקה יותר כך פתח האנרגיות גדל.

יש להבין שכל אלמנט אשר יפריע בדרכה של דלת כניסה להיפתח כך יראה ביתנו בהתאם, באם זה באופן העיצוב ובאם זה באופן הרוחני. לפי הפנג שוואי אין להציב ווים או קולבים אשר מפריעים את מנוחת הדלת. דלתות כניסה יכולות לתת רמיזה ראשונית לעיצוב הפנים של חלל הבית, באם נעצב את הדלת בהתאם לחלל הפנימי באמצעות קונספט מסוים או רעיון כללי. עיצוב פנים בביתנו הוא התייקרות הנכס האישי שלנו וגם מקום בו אנו ישנים וחיים ביומיום, יש להתייחס בהתאם בכדי לדאוג לאנרגיות נכונות מול תכנון רחוק טווח בביתנו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *