האם דשא סינטטי הוא מותרות?

עד לשנים האחרונות נחשב דשא סינטטי למותרות, ללוקסוס ששמור רק לאנשים מסוימים שיש להם מספיק כסף כדי להשקיע במשטח ירוק עד. אבל בזמן האחרון מבינים כולם כי זו ממש לא מותרות, אלא דבר חיוני מבחינות רבות, שיכול לשפר משמעותית את חיינו.

דשא סינטטי נגד לכלוך ואלרגיות

כל הורה יודע שאם יישלח את הילד לשחק בחוץ, על דשא טבעי, כנראה שמאוחר יותר 'יזכה' ללכלוך בתוך הבית. דשא רגיל, במיוחד בחורף, פירושו בוץ, אדמה ולכלוך רב. עם דשא סינטטי זה פשוט לא יקרה. רבים סובלים מאלרגיה או רגישות. בחלק גדול מהמקרים הגורם הוא דשא טבעי. הגרסה הסינטטית לא גורמת לאלרגיות ומבטיחה בריאות שלמה.

דשא סינטטי הוא גם נוחות ואסתטיקה

בניגוד לעבר, כיום דשא סינטטי מרגיש יותר ויותר כמו דשא טבעי ולעיתים אף רך ונעים למגע יותר ממנו. ישנם סוגי דשא כזה שמכילים גם שכבת גומי המפרידה בין המשטח לאדמה, כדי לרכך נפילות. הדשא הסינטטי יהיה גם אסתטי ויפה יותר, משום שלא יכלול קרחות, חלקים צהובים או הפרשי גובה. משטח ירוק עד בכל סנטימטר.

חיסכון במים ושמירה על איכות הסביבה עם דשא סינטטי

אם זה לא מספיק, הדשא הסינטטי גם תורם רבות לשמירה על הסביבה. ראשית, אין צורך להשקותו אפילו פעם אחת, מה שחוסך כמויות מים אדירות. שנית, המשטחים הירוקים הללו מיוצרים מחומרים ידידותיים לסביבה ולא רעילים. אין מה להגיד, מכל בחינה שהיא דשא סינטטי הוא מזמן חובה ולא מותרות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *