זוגיות, חדר שינה, ופנג שואי

מבין שלל חדרי הבית, חדר שינה, יש הטוענים, הוא החשוב ביותר ומהווה לב למערכת זוגיות בין הבעל והאשה. לכן, על חדרי שינה להיות מטופחים, נעימים, נקיים ואסתטיים. תורת הפנג שואי מנסחת בצורה שיטתית כמה חוקי עיצוב חשובים, על מנת שכל זוגיות תפרח ותשגשג במסגרת חדר שינה המעוצב כהלכה.

חדר שינה נקי ומסודר – מבחינת הניקיון, על חדרי השינה להיות נקיים ומסודר. הפנג שואי מסביר כי חדר שינה המשדר אנרגיות שליליות של חוסר ארגון, חוסר סדר או בלגאן, יקרין אנרגיות צ'י שליליות המשפיעות על הזוגיות ועל מערכת היחסים שבין בני הזוג.

רומנטיקה וזוגיות – חדרי שינה אמורים להיות רומנטיים ונעימים, המשרים אווירה של זוגיות ושיתוף פעולה. דאגו לתלות רק תמונות המשדרות מסר דומה, למשל: זוג יונים, תמונות המשדרות אהבה, אושר וכדומה.

לב חדר השינה – המיטה – על ראש המיטה להיות צמוד לקיר יציב ואיתן, כזה המסמל עוצמה, איכות ויציבות של מערכת זוגיות שבין בני זוג.

זרימת אנרגיה – תורת הפנג שואי מבהירה כי שמירה על המעברים בחדר השינה חיוני, במיוחד המערבים בקרבת המיטה ובפתח חדר שינה. למטרת זוגיות טובה, נסו להימנע ממיקום מדפים, ארונות ושידות המשרים אוירה של איום. פינות מעוגלות של רהיטי חדר שינה הוא המפתח, בין היתר, למערכת זוגיות טובה.

לסיכומו של עניין, אם אתם לא רוצים להגיע למצב בו תאלצו לפנות לקבלת טיפול פסיכולוגי או טיפול זוגי, אנא מכם, עצבו את חדר השינה שלכם בהתאם להנחיות תורת הפנג שואי. חדרי שינה המעוצבים כראוי מקרינים אנרגיות חיוביות ועשויים לגרום לכל זוגיות לפרוח.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *