כל מה שאתם חייבים לדעת על תאורה לחדר שינה

לא סתם אומרים, שהתאורה בחדר השינה צריכה להיות נעימה ומלטפת. ככל שחדר השינה שלכם יהיה נעים יותר, ככה אתם תישנו טוב יותר. וכמובן, איכות החיים שלכם תשתפר במקביל. שינה טובה היא מצרך חשוב, אז בואו נדבר על תאורה לחדר השינה שעוטפת אתכם נכון.

אם מדברים על תאורה לחדר השינה אשר עוטפת נכון את הישנים בו, הרי שמדברים על גופי תאורה מעוצבים. כמו כן, אפשר גם להתקין גופי תאורה פשוטים וצנועים, העיקר שהם יקרינו שלווה מסוימת. תאורה לחדר שינה מגיעה בכל מיני סוגים ודוגמאות. בעוד שישנה תאורה מאוד חזקה, יש גם תאורה בגוונים רגועים ונעימים. הנה לפניכם כל מה שצריך לדעת על תאורה לחדר שינה והתקנתה.

התאמת תאורות וגופי תאורה לחלל חדר השינה בבית

בסופו של דבר, הכול תלוי ברצונות שלכם ובצרכים שלכם. אם תחליטו שאתם מעוניינים להתקין תאורה מאוד חזקה בחדר השינה, אף אחד לא יוכל לעצור אתכם. האם יהיה מומלץ? ייתכן שקצת פחות עבור רוב האנשים. זכרו, איכות התאורה עשויה להשפיע על איכות השינה שלכם.

יחד עם גוון התאורה ועיצוב בית המנורה, חשוב לקחת בחשבון גם את מספר גופי התאורה. אם חלל החדר גדול מאוד, כמוכן שיהיה מומלץ להתקין מספר יחסית רב של גופים. יחד עם זאת, התקנת גופי תאורה רבים בחדר שינה קטן תייצר את התחושה של הקטנת החלל עוד יותר.

בחדרי שינה גדולים כדאי להתקין יותר גופי תאורה  

אם אתם מתקינים מספר רב של גופים, חשוב להתאים בעיצוב ביניהם. מצד אחד, אתם יכולים להתקין מספר גופים באותו עיצוב. מצב שני, יהיה אפשרי להתקין מספר גופים בעיצובים שונים, אך ככה שיתכתבו האחד עם השני.

עוד טיפ בשבילכם, תשקלו התקנה של דימר (מעמעם אורות). DIMMER מאפשר לכם לעמעם את התאורה בחדר השינה עד הנקודה האידיאלית ביותר. אם אתם מעוניינים לקבל את האפקט של "לקראת שינה", פשוט עמעמו את האורות ולכו לישון. צריכים אור תאורה? הדימר יאפשר לכם להגביר את עוצמת האור.

תאורה מעל המיטה והמיקום האידיאלי שלה

תאורה מעל המיטה עצמה היא רעיון מעולה, אך צריך למקם את גוף התאורה במקום סימטרי. ההמלצה היא, להתקין את גוף התאורה ממש באמצע המיטה. באופן הזה, 2 בני הזוג יכולים להנות מתאורה שווה בעוצמתה ופיזורה.    

בקשר לאהיל, זו תמיד המלצה מעולה. אהילים מייצרים תחושה מעוצבת ואפקט כפרי במיוחד, אם אתם רוכשים אהיל למנורה. אתם יכולים לגוון משמעותית בסוג העיצוב שתבחרו בו. ישנם אהילים מאוד יוקרתיים, בעוד שישנם גם אהילים פשוטים למראה. אם תרצו, תוכלו גם להכין בעצמכם אהילים בעזרת חומרי גלם ביתיים. רק מה, אם אתם מייצרים לבד אהילים, תבחרו בחומרי גלם שחסינים לחום שנפלט מהמנורה. לא לבחור בחומרי גלם דליקים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *