ניקוי כללי לבית והסרת עובש: להסתייע בחברות ניקיון או לבד?

הגעתם הביתה בסוף הערב בכדי להנות על הספה אל מול פרק של המרוץ למיליון. אמה-מה, לפתע גיליתם איזשהו כתם חדש אל מול עיניכם – על השטיח בעבודת היד שלכם. אולי גם על ספת הבד שלכם. בין אם כך או כך, הנה כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון לפני שמנקים לבד כתמים בבית.


שאלת השאלות: האם לנקות את הבית לבד בחגים ובימי חול, או שמא כדאי להסתייע בחברת ניקיון מקצועית? החכמים בינינו כעת יקומו ויגידו כי ניתן הכול לעשות לבד אם רק רוצים. אבל יש לנו חדשות בשבילכם, ישנם סוגי כתמים כל כך עיקשים בבית, עד שלא תהיה לכם ברירה אלא להסתייע באנשי ניקוי מקצועיים ובעלי ניסיון. אם כך, בואו לרגע נדבר על זה – חברות ניקוי VS שיטות ניקיון ביתיות.

מספר דברים חשובים לגבי ניקיון כללי בבית ובמשרד

בואו נתחיל עם מה שכואב לכולנו הכי הרבה (בכיס ובלב), הנושא של נזקים ברהיטים. אם אתם שוקלים להשתמש בכל מיני שיטות ביתיות עבור ניקוי ספות מקצועי, אנחנו ממליצים ברגע זה לעצור ולעשות חושבים עם עצמכם.

אתם מוזמנים לשאול את עצמכם את השאלה הבאה: האם אתם מוכנים לשאת בנזקים פוטנציאליים לרהיטים שלכם? אם התשובה היא לא, אזי שיהיה כדי לקרוא לחברת ניקיון מקצועית. ישנם המון מקרים שבהם אנשים משתמשים בכל מיני תכשירי ניקוי שהם רוקחי בעצמם בבית. התוצאה? לפעמים מעולה, אבל לפעמים גם מלווה בנזקים לרהיטים. לכן אנחנו ממליצים לכם לא למהר להשתמש בכל מיני חומרי ניקוי עצמיים.

האם כדאי להשתמש בתכשירי ניקוי HOME MADE?

אם רקחתם איזשהו חומר ניקוי כמו סודה לשתייה יחד עם מים ולימון, או כל חומר ניקוי אחר, קודם כל נסו אותו בזהירות. עדיף לנסות את חומר הניקוי באיזושהי פינה נסתרת על הרהיט. אם אפשר, עדיף לנסות את החומר על גב הרהיט שלכם.

באופן הזה אתם תוכלו לוודא כי לא נגרם שום נזק של ירידת צבע מהרהיט שלכם, או מהספה. אם חומר הניקוי אכן גורם לירידת צבע (תוכלו לראות זאת על המטלית שלכם), אתם באותו רגע תפסיקו את פעולת הניקוי. בשלב זה יהיה עליכם לקרוא לאנשי ניקיון מקצועיים.

הציוד שחברת הניקוי מגיעה אתו

אלו בדרך כלל יגיעו עם כל הציוד הנדרש עבור ניקוי ספות מכל הסוגים בבית, שטיחים, רהיטים ועוד. בין אם מדובר בקריאת שירות מסוג כזה או אחר, אנשי הניקוי לרוב יגיע גם עם מכונות ניקוי של התזה ויניקה. מצד אחד, המכונות האלו מתיזות חומרי ניקוי, אבל מצד שני גם יונקות את החומרים האלו חזרה יחד עם הלכלוך הצף למעלה מהרהיט.

אם אתם צריכים סיוע נוסף, בקשו אותו ממומחי הניקיון שלכם! בהצלחה!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *