סוככים: לא רק בגינה

מדינת ישראל היא מדינה בעלת אקלים חם. השמש הקופחת משפיעה על סגנון העיצוב של הבית והגינה וגורמת לאנשים רבים לחשוב על פיתרונות הצללה לחצר ולבית על מנת שיהיה ניתן לברוח מעט מהחום ומקרני השמש. לכן סוככים הם המצאה יעילה ונהדרת שנועדה בדיוק לשם כך, למטרות קירוי חיצוני לבית.

סוככים למרפסות וחלונות

סוככים, כך מקובל לחשוב, נועדו לגינה של הבית, למטרות צל ויופי. לא רבים יודעים שניתן להשתמש ביתרונות הסוככים למקומות נוספים בבית. למשל, ישנם בתים עם חלונות גדולים החשופים לרוח או לשמש ישירה. סוככים יכולים להגן מפני הרוח והשמש ולייצר פרטיות מלאה, בלי אפשרות להצצה מבחוץ. ישנם סוככים שנפתחים ונסגרים באופן ידני או באמצעות מנוע, וכך רמת החשיפה יכולה להיות בשליטה.

ישנם סוככים שנועדו למרפסות שמש קטנות, סוככים אלו מצלים על המרפסת ושומרים על הפרטיות בבית. ניתן למצוא סוככים בצבעים אלגנטיים ובהירים שמשתלבים עם הבית או סוככים בצבעים עזים שמוסיפים חום וגיוון לעיצוב.

סוככים עם מסילות

ישנם סוככים שיכולים לנוע על גבי מסילות. הם מתאימים לחדרי זכוכית למשל, הזקוקים להגנה מפני קרני השמש. המסילה שומרת על תנועה של הסוככים בקו ישר, כשניתן לשלוט בתנועת הסוכך באמצעות שלט.

סוככים אלו הם בעלי עמידות גובהה לפגעי נזק האוויר ומצילים על החדר מפני זוויות שונות של קרני השמש. סוככים עם מסילות נוחים לתפעול ומועילים לאורך כל השנה. בנוסף, סוככים אלו מעניקים פרטיות מלאה בחדר זכוכית או במרפסת גדולה ופתוחה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *