סוככים: פתרון קל לצל מושלם

הם נמצאים בבתים, בעסקים, במוסדות ציבוריים וכמעט בכל מקום. סוככים הם פתרון נפלא על מנת להשיג קצת צל – או מחסה מהגשם בימים מסוימים – בלי להוציא סכומי כסף גדולים מידי ובלי להיכנס לפרויקטים גדולים. התקנה פשוטה ויש לכם מראה יפה ואת הצל המושלם לכל מטרה.

סוככים יכולים להגיע במבחר צורות

אלו יכולים להיות סוככי זרועות, סוככי חלון, מרקיזות, סוכך חשמלי או ידני. הכל קיים, ובמגוון צבעים. גם החומרים מהם עשויים הסוככים הם רבים: עץ, בד, אלומיניום, פח ועוד. המגוון הזה מאפשר לכם לבחור כל סוכך שתרצו ולהתאים אותו בדיוק למקום שרציתם. אם זה למרפסת בגינה או כהגנה ליושבי בית קפה – סוכך הוא הפיתרון הטוב ביותר.

בשביל סוככים לא צריך להפוך את העולם

בניגוד לבניית פרגולות למשל, ההתקנה של סוככים היא עניין מהיר ופשוט מאוד. כל מה שצריך הוא קיר תומך וכמה שעות של התקנה – ודי. אין צורך לבקש אישורי בנייה, משום שהסוכך אינו מאסיבי ותופס מקום, אלא משתלב היטב עם הסביבה בה הוא נמצא. כך, לכם יש את המחסה הטוב ביותר שיכולתם לבקש.

סוככים יגנו עליכם מהשמש ומהגשם

בניגוד למחשבה הראשונה שעולה לראש, סוככים הם לא רק אמצעי הגנה מהשמש. נכון, בישראל רוב הימים הם ימים שטופי שמש ולכן סוכך מיועד בעיקר להתמודד איתם. אבל, למרות שרבים תופסים סוככים כאמצעי מחסה פחות מאסיביים (ובצדק, בעיקר לעומת פרגולות העץ), הם יכולים להגן גם מגשם שוטף ואף מרוחות חזקות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *