טיפים בנושא עיצוב חדרי ילדים

להלן מספר טיפים מרכזיים בנושא עיצוב חדרי ילדים. לקרוא ולשנן: עיצוב חדרי ילדים צריך להיות מבוסס על אופיים של הילדים הצעירים, כך שהחדר יאפשר נוחות מקסימאלית, שיהיה מזמין ויהווה פינה בטוחה ורגועה לילד. חלל חדרי ילדים צריך להיות מעוצב בצורה פרקטית, אך גם שיהיה מעניין מבחינה עיצובית. נתן להשיג אפקט זה באמצעות צביעת קירות החדר בצבעים נעימים ולא רעשניים מידי.

כשמעצבים חדרי ילדים, חשוב לנצל כל פינה בחדר בצורה יעילה, כך שלא תיוותר פינה לא מנוצלת. ילדיכם יוכל לשחק בחדר ולהינות ממנו במידה ויהיה לו מספיק חלל במרכז החדר עם מספיק מקום למשחקים וכדומה. זיכרו כי חדרי ילדים נועדו, בין היתר, לאפשר לילד נוחות למשחקים ומרווח נעים בו הילד יכול להשתעשע לבד ועם חבריו.

נוחות! עיצוב חדרי ילדים צריך תמיד לצאת מתוך הנחת הבסיס שנוחות החדר והפונקציונאליות היא קריטית. לכן חישבו מראש מה השימושים שעושה הילד בחדר (מלבד שינה כמובן) ואיך ניתן לאחסן בחדר צעצועים בצורה פונקציונאלית ויעילה כך שלא תיראה מבולגנת ותפריע לזרימה הטבעית בחדר.

בחרו רהיטים עמידים לאורך זמן, כך שלא תאלצו להחליפם לעתים קרובות מידי. בנוסף, כשמעצבים חדרי ילדים, הימנעו משימוש בנורות תאורה מסוג פלורוסנטים וכן נורות ספוטים כדי לא לפגוע בראייה של הילד בטווח הארוך. תנו עדיפות לנורות תאורה המכוסות באהיל המאפשרות שהייה ארוכה בחדר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *