עיצוב פנים לעסקים – העיצוב המסחרי

אם החלטתם לשנות את העיצוב המסחרי של בית העסק שלכם אתם לבטח לא יכולים לפסוח על עיצוב פנים לעסקים- עיצוב שיודע להעביר את המסר שהלקוחות שלכם צריכים לקבל. במעמד של עיצוב הדבר הראשון הוא המטרה ולצידה גם המסר אותו תרצו להעביר. עולם המילים והתוכן הוא דבר אחד, מאידך עולם עיצוב הפנים הוא דבר אחר לגמרי וכאן מוטלת עליכם האחריות הוויזואלית. עומדים לפני עיצוב מחודש? במה תבחרו? האם יהיה זה עממי, יוקרתי או קלאסי יותר? קודם כל גשו לפלח את קהל היעד שלכם ורק לאחר שתעשו זאת בואו לדבר על השפה העיצובית שתתאים לכל השאר.

מזה עיצוב פנים לעסקים?


עיצוב פנים למסחרי הוא למעשה עיצוב פנים מסחרי לכל דבר והוא לא קשור רק בעיצוב של חנות אלא גם לעיצובים משרדים או מתחמים פתוחים כאלה ואחרים. המשותף לכל הדברים הללו מתחיל ונגמר בחזון ומסר ואת זה עיצוב פנים לעסקים חייב לשדר. מבין כל העיצובים אפשר בהחלט למצוא את ההבדלים בין משרד רו"ח, משרדי עו"ד או אפילו חברת הייטק אחרי הכול המטרה המשותפת היא תחושה נעימה ונכונה בזכות בחירת הגוונים וחומרי הגלם הנכונים.


עיצוב פנים מסחרי – להפוך חולשה לחוזקה


כמו בכל דבר גם כאן, עיצוב פנים לעסקים מתייחס להיבט המסחרי אבל נותן נקודות חוזקה ונקודות חולשה שצריך לקחת בחשבון בעת העיצוב. בחלק הזה המעצב יידרש לבצע תכנון נכון על פי חסרונות ויתרונות המקום קרי ניצול מקסימלי של החלל והסתרת נקודות התורפה. לצורך הדוגמא בואו ונדבר על חלל גבוה במיוחד העלול להתפרש כקר ומנוכר ולכן בכדי למנוע את זה כל מה שצריך זה לשלב גופי תאורה אשר יספקו אשליה של תקרה נמוכה יותר.


עיצוב חללים קמעונאים למטרת רווח


לצד הנראות המושלמת עניין של עיצוב פנים לעסקים מתייחס גם לעניין השיווק- אחרי הכול הדברים מתחילים ונגמרים ברווחיות העסק שאחרת לא עשיתם דבר. לצורך הדוגמא עיצוב חלל קמעוני יזמין את האנשים לקנות וכך גם יהיה נגיש יותר לשליפת המוצרים הנדרשים והפחות נדרשים. כמו בחיים כך גם בהיבט העיצובי, חנויות או מתחמי קמעונאות חסרי סדר עלולים להרחיק את הקונה ולצור גרעון בעסק. בשלב הזה עיצוב קמעונאי נכון יגרום ללקוחות לראות את כל מה שהם צריכים ללא מאמץ וכך להפוך את מתחם הקניות שלכם לנבחר ביותר.
בסיכום דבר, עניין של עיצוב פנים לעסקים תורם הן לרווחת העובדים, הן לפרודוקציה הסופית ובו זמנית לרווחיות אליה אתם בעלי העסקים שואפים. מרגישים שמשהו כבר לא עובד לכם כמו פעם ורף המכירות שלכם ירד? הגיע הזמן לבחור מעצב פנים מנוסה שיאבחן את הצרכים ויחשב עבור בית העסק שלכם את המסלול מחדש.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *