מדריך עיצוב חדרי ילדים

לפני שנים לא רבות כאשר חשבנו על עיצוב פנים הבית חשבנו בעיקר על עיצוב פנים של הסלון או המטבח. בשנים האחרונות עם העלייה ברמת החיים חלה גם עלייה ברמת הדרישות מחלל הבית. אם היינו חושבים שיש לעצב את הסלון או המטבח בלבד, היום ישנה דרישה לעצב כל חלל בבית, החל מחדרי השינה ועד חדרי השירותים או חדר אמבטיה. עיצוב פנים משפיע על העיצוב הוויזואלי של החל אך מעצב פנים טוב ימצא פתרונות שאנחנו לא בהכרח היינו חושבים עלים, כמו מקומות אחסון נסתרים. עיצוב פנים בחדרים יכול להתבצע לפי שני מרכיבים. הראשון הוא לפי פונקציונאליות החדר, להתאים את העצוב לשימוש החדר. השני הוא לפי תורות רוחניות כמו פאנג שווי.

המאמר על עיצוב הפנים שלנו יתמקד במרכיב הראשון: פונקציונאליות.

עיצוב פנים בחדרי ילדים צריך להשתלב עם צורכי הילדים, במקום לקנות ריהוט אופנתי, מעוצב ויקר כדאי פשוט לקנות ריהוט איתן ויציב. במקום להשקיע בעיצוב החלל כחלל אחד כדאי לעצב את החלל בצבעים ניטראליים ולתת דגש על ייחודיות הפרטים.

מיטה לדוגמא היא הפריט החשוב ביותר בעיצוב פנים של חדר ילדים ולכן היא צריכה להיות מיטה איכותית עם מזרן מוצק ומסגרת ללא פינות חדות (פונקציונאליות) אך עדין המיטה יכולה להיות פריט עיצובי לכל דבר. ליד המיטה אפשר למצוא שידה מדהימה ומעוצבת שוב עם צבעים ניטראליים על מנת שהשידה לא תהיה במרכז החדר. עיצוב פנים בחדר ילדים יכול להשתלב מצוין עם ארון קיר אגרסיבי שמתוכנן כך שהילד לא יצטרך לעמוד כל כסא או על שרפרף על מנת להגיע לכל מדף בארון.
על מנת לתת לחדר תוספת מיוחדת של עיצוב פנים כיום אפשר למצוא מגון של מוצרים משלימים לחדרי ילדים כגון: ספסל שהוא גם ארגז לצעצועים, עגלת צעצועים או מדפי כוורת לתלייה שחוסכים הרבה מקום ותאונות של הארון…

תוספות נוספות שאיתם עיצוב חדרי ילדים יכול להיות מושלם הם כסאות נדנדה ושולחן כתיבה מעוצב עם כסא אורטופדי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *