עיצוב חדרי שינה

עיצוב חדרי שינה – פשטות עכשווית

אם ביקרתם במספר בתים שונים בערים שונות בודאי ביקרתם במספר חדרי שינה ושמתם לב לגיוון ולשונות בעיצוב חדרי שינה. מה שפופולארי כעת בתחום עיצוב פנים הוא סוג של נושא שישמש כמוטיב לכל חדרי הבית, אך בעיקר ניתן למצוא תמות אלה בעיצוב חדרי שינה. עיצוב פנים שכזה נחשב למה שמכנים עיצוב חדרי שינה עכשווי.

ובכן כיצד נוכל להגדיר עיצוב חדרי שינה עכשווי? כשאומרים "עכשווי" הכוונה היא פשוט משהו עדכני או מודרני. כך שבמהות העיצוב של חדרי השינה עכשווי משמעו חדר שינה שעיצובו מתאים לזמננו. עיצוב חדר שינה היה שונה מאוד לפני עשור למשל. על כן כשמדברים על סגנון עיצוב חדרי השינה עכשוויים אז מדובר על סגנון עיצוב חדש בעולם עיצוב הפנים.

החיים היום שונים מן החיים לפני שנים. כיום העולם הוא יותר תעשייתי ואנחנו כל הזמן עסוקים. ערים הופכות למפוצצות באוכלוסייה, מה שמתרגם לכך שיותר אנשים צריכים יותר מקומות לחיות בהם. וכשלוקחים את כל אלה בחשבון, עיצוב חדרי שינה עכשווי נשען על אילוצים אלה ומכאן נולד גם הקונספט של עיצוב חדרי שינה עכשוויים. כאשר הרעיון המרכזי הוא בסגנון העכשווי הוא – פשטות.

כשתראו עיצוב חדר שינה עכשווי סביר מאוד שתראו שיש ממש מעט קישוטים ודקורציה, אם בכלל. מדוע ? מאחר ופשטות היא המפתח בעיצוב חדרי שינה עכשוויים : ככל שזה יותר פשוט זה יותר טוב. לא מקדישים יותר מדי מחשבה להיכן למקם את המיטה, היכן למקם את הכיסאות או את הטלוויזיה חוץ מהקדשת מחשבה להיבט הפרקטי. בסוג זה של עיצוב חדרי שינה יש חלל רב באמצע חדר השינה והרהיטים ממוקמים במקומות אידיאליים, היכן שקל ונוח לאדם למקם אותם או פשוט איפה שהוא מעדיף. זה בניגוד לעיצוב חדרי שינה בסגנונות אחרים אשר בהם חלל מיותר מיד מתמלא בדקורציה בעוד שעיצוב חדרי שינה עכשוויים החלל נותר חלל.

ההבדל שבין עיצוב חדרי שינה עכשוויים לסגנונות עיצוב פנים אחרות נעוץ בכך שסגנונות עיצוב אחרים עושים שימוש בדקורציה על מנת להגיע ללוק מסוים. למשל אם נסתכל על בתים בכפר נראה על פי רוב תמונה בחדר השינה או טפט שישקפו טבע, מאחר והבית ממוקם בסביבה של נוף וטבע – עצים, צמחים, חיות נהרות וכו'.

בעיר, בתים רגילים או דירות הם בעלי חדרי שינה שהעיצוב שלהם הוא עכשווי, פשוט ומשקף את סגנון העיצוב הנוכחי. שוני נוסף טמון בשימוש בצורות. עיצוב חדרי שינה עכשוויים נעשה שימוש בצורות מלבניות דבר ראשון. מחשיבים צורות מלבניות לשימושיות אך עם זאת אסטטיות. גם נעשה שימוש בצורות עגולות ואובאליות.

כיום גוברת המחשבה כי מה שיותר פשוט יותר טוב. ואין זה מוגבל למספר מועט דברים זה נכון גם לכל תחום עיצוב פנים, ובמיוחד בתחום עיצוב חדרי שינה עכשוויים. אם אתם אנשים אשר מחפשים דירה או בית בעיר, יש סיכויים גדולים שעיצוב חדר השינה יהיה באוריינטציה עכשווית- פשוט. אין מה לדאוג מאחר וזה בעצם מבטא את סגנון עיצוב הפנים הכי עכשווי הרווח בעולמנו ובתרבותינו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *