עיצוב מטבחים

כבר היינו בעבר ובילינו זמן מה בהווה. כעת זה הזמן לעסוק בעיצוב מטבחים של העתיד. כשמדברים על מטבחים מדברים בעיקר על אחסון. ובחמישים שנים האחרונות רק צורות האחסון השתנו.

ניתן לשים לב שהמקרר שלנו התפתח ממקפיא צנוע למקפיאים עם יותר נוכחות כמו גם שתכיפות עריכת הקניות בסופר השתנתה בקיצור התמונה השתנתה. למרבה ההפתעה בישול לא השתנה באופן מהותי אולם מכשור כגון מיקרוגל השתכלל והתקדם והביא לשינויים בתחום של עיצוב מטבחים עכשוויים. זה נכון שמרבית האוכלוסייה לא מבשלת את רוב הארוחות שלהם במיקרוגל אך אפשר גם על כך להתווכח בוודאי.

אך מה לכל אלו ולעיצוב מטבחים, ובכן מטבח הוא חדר ולו במובן הכי פשוט של המילה, חדר שבו מכינים אוכל. בגרסה הכי אלגנטית שלו, מטבח זהו מרכז, לב ליבו של הבית, זהו מרכז הבקרה שבו כל הפעולות של המשפחה המודרנית מתבצעות. הדרך שבה מכינים את האוכל והאופן שבו האוכל מאוחסן זהו השילוב הבסיסי המתווה למעצבי המטבחים את תוכנית עיצוב המטבח.

במידה ואתם חושבים על עיצוב מחדש של המטבח שלכם בכל מה שקשור לטרנדים האחרונים ולרעיונות העכשוויים הגעתם למקום הנכון.

כשחושבים על עיצוב מטבחים אז אי אפשר להזניח את נושא הצבע. זו ההוצאה הכי זולה כשמדובר על עיצוב מטבחים אך ההשפעה על אווירת המטבח היא גדולה ביותר. במיוחד אם ברצונכם להעניק למטבח שלכם לוק חדש יותר. רק זכרו כי המטבח הוא החדר הכי דינאמי במרכז הבית אז לא מומלץ לבחור בצבעים מונוטוניים. לדוגמא: אם ארונות המטבח הם בצבעים כגון אופ-וויט או קרם, אז לא מומלץ לצבוע את הקירות באותם גוונים. מומלץ לבחור בצבעים מנוגדים כשעוסקים בעיצוב מטבחים. כך תהפכו כל אספקט במטבח למעניין ומושך את העין. וכך גם הרהיטים הממוקמים במטבח גם הם צרכים להיות בקונטרסט לקירות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *