בחירת ספות שינה

האם האורחים שלכם שיגיעו לחגים ישנו בשלוות גן עדן השנה? או שמא הם יבלו לילה שקט של סבל על גבי ספה ישנה בחדר האורחים או הסלון שלכם ? על הרצפה בחדר הילדים?. בימים אלה, בהם החללים של חדרים מתכווצים יותר ויותר, אירוח אורחים שבאים ללון אצלכם יכול להיות סיוט. אז במקום להתייאש אפשר לרכוש היום ספות לשינה שהן נוחות מאי פעם. עיצוב ספות בימים אלה ומעצבי ספות דואגים לכך שהספות שהם מעצבים יהיו נוחות להפליא אך גם חסכוניות במקום. למעשה יותר ויותר קונים אשר מתחילים את החיפוש אחר ספות נייחות מגלים כי בפחות כסף הם יכולים למצוא ספות שינה משודרגות ניידות וכך הם למעשה מוסיפים חדר אירוח נוסף לבית שלכם.

עיצוב ספות עבר תהפוכות רבות מהיותן מעוצבות בצורה מכאנית של קופסא, אשר נוטה לשבור את הגב. בנוסף להיות יותר נוחות מאי פעם, ניתן גם למצוא עיצוב ספות שהוא גם אסטטי ואופנתי, כך שישתלב עם כל דקורציה החל מעיצוב עכשווי ועד עיצוב מסורתי יותר. בהינתן המגוון הרחב של בדים בעיצוב ספות, ניתן למצוא ספות מיוחדות כך שאין צורך להעדיף שימושיות ופונקציונאליות על פני אסתטיקה.

והנה כמה טיפים לקניית ספות שינה:

  • חפשו אחר עיצוב ספות שיהיה קל לפתיחה ולסגירה.
  • התעקשו על משטח שינה קשיח.
  • בדקו היטב את המזרון עליו אמורים לישון.

כאשר אתם מתחילים את החיפוש אחר ספות שינה, כדאי שתזכרו כי שהמטרה הראשונית שלכם היא נוחות הישיבה. למעשה, ברוב המקרים ספת ישיבה תשמש כמיטה רק כ-15% מן הזמן. על כן יש לחפש ספות את אותם מאפיינים של ספות ניידות. כך למשל ראוי לחפש אחר עיצוב ספות אשר מתאים לצרכי הישיבה שלכם ולהעדפות הסגנון שלכם. כמו גם שתבחרו עיצוב ספות אשר מעבר לעיצוב יספר גם נוחות שינה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *