עיצוב פנים מודרני

עיצוב חלל בסגנון מודרני שואב את השראתו בעיקר מהאדריכלות המודרנית שהתפתחה במאה הקודמת בתום המהפכה התעשייתית. המאפיין הכי בולט באדריכלות מודרנית הם המבנים הפשוטים שנטולים מכל סממנים דקורטיביים ובעלי מראה פונקציונאלי למדי. הבנייה המודרנית מבוססת על תבניות גאומטריות שמעניקות קו ישר ונקי, מדוקדק ומלוטש שמתחשב בכל צרכיו של הדייר שעומד לגור בו ורק לאחר מכן מותירה מקום לכל הטרנדים האופנתיים.

המוטיב המרכזי של העיצוב המודרני הוא גמישות עיצובית המאפשרת הרבה מקום למרחב, תוך ניצול של אותו חלל פתוח באמצעות הסביבה ששוררת סביבו. כמו כן, פתחים גדולים שמאפשרים לכמות רבה של אור טבעי לחדור לחלל להאיר ולחמם אותו ולמראה גוונים ירוקים של עצים וצמחייה והתאמה אידיאלית של החלל לשאר מכלול צרכיהם של הדיירים. כל אלה למעשה שומרים על עקרונות הסגנון המודרני –  פונקציונאליות ויוקרה.

חלום מודרני     

בכל עיצוב בית בסגנון מודרני, יבוא לידי ביטוי ההיבט העיצובי עם הרבה פתיחות לחדשנות וקדמה, שאת כל אלה ידע כל מעצב פנים ליישם תוך כדי שהוא עושה שימוש במגוון חומרי גלם חדשניים לצד חומרי גלם שהם יותר מסורתיים וקלסיים, לדוגמה: בחללי מגורים שהם רחבי ידיים, ידאג המעצב לשלב פינות אוכל מעץ שמעניקות חמימות ואינטימיות לחלל הפתוח והפרוץ. כמו כן, המעצב ישלב בחלל פנים הבית חיפויים וטקסטורות רכות ועדינות שישמרו על טון וקו ייחודי בכל החללים והכל בתיאום מושלם בין הצרכים, השאיפות והדרישות של כל דייר שהולך לשהות בין כותלי הבית.

עיצוב מודרני לחלל פתוח 

יש שסבורים כי סגנון מודרני הוא סגנון קר ולא אינטימי, מאחר שהוא לא מכיל עיטורים וקישוטים ומונע בעיקר מיעילות מרחבית, אך בשטח המציאות היא שונה. עיצוב מודרני לחלוטין יכול להיות עיצוב חם, אינטימי וביתי וזאת על ידי שימוש בחומרי גלם בגוונים ביתיים וחמים כמו עץ והרבה טקסטיל שמפוזר בחלל, כמו: וילונות נעימים שמשתלבים בהרמוניה עם החלל החיצוני והפנימי, מרבדים גדולים שפזורים בחלל הפתוח, כריות איכותיות שפזורות על הספה ועוד. העיצוב המודרני מתאים לכל חלל שנרצה לפתוח ולהרחיב אותו ולכן יעבוד בהתאמה מוחלטת עם חלל שמשלב בתוכו סלון ומטבח גם יחד.

אלמנטים בעיצוב המודרני   

עוד אלמנטים שבכוחם ליצור את הסגנון המודרני יהיו הרהיטים כמו: פינות אוכל, ספות, שולחן, שידות וכורסאות. אלה יכולים ליצור מראה גאומטרי מובהק שמתאים לסגנון המודרני. בנוסף, גם סוג התאורה תסייע בעיצוב, תאורה נסתרת או שקועה בקיר או אולי תאורה עומדת? נישות בחלל, מדרגות מרחפות, ושימוש במגוון אלמנטים וטכנולוגיה מתקדמת, שתוכננו והוכנו מראש בכדי לשמור על עיצוב הרמוני ואחיד. החשוב מכל בעיצוב מודרני, הוא ליצור שפה אחידה ומגובשת לכל חלל הבית שלכם שיתאים לאופי ולסגנון הדיירים בצורה משולמת. את זה תוכלו להשיג באמצעות מעצב פנים מודרני מומחה שיוכל להפוך כל חלום שלכם למציאות.  

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *