לימודי פנג שואי

פנג שואי היא תורה עתיקה אשר מקורה בסין. בתורת פנג שואי ניתן למצוא מעבר לכללי העיצוב גם תפיסת עולם פילוסופית והסברים לתופעות אסטרונומיות. הפנג שואי הפך לפופולארי במערב כבר בתחילת המאה הקודמת, עת ההגירה הגדולה מסין לארצות הברית.

פנג שואי – עולם ומלואו

בניסיון לתמצת את מהותה של תורת הפנג שואי למתעניינים מומחים רבים נוטים לתארה כמערכת כללים השואפת לאזן בין האדם וסביבתו תוך התחשבות בזרימת האנרגיה של היקום. תיאור זה הינו פשטני למדי בהתחשב בעושרה התרבותי של תורת הפנג שואי והאסכולות השונות בה.

מבחינה מעשית, ההכרה בחשיבותו של עיצוב נכון של חלל ליצירת תחושה נעימה בקרב השוהים בו, היא כבר מזמן קונצנזוס. עיצוב המשרה תחושה נעימה יכול לשנות את חייהם של אנשים – חישבו על מידת ההשפעה של חדר שינה על ילד מתפתח, או של משרד על פרודוקטיביות של עובדיו.

לימודי פנג שואי

בקורס פנג שוואי נלמדת כל התורה, על עקרונותיה הפילוסופיים, גלגוליה השונים במערב והקשרה התרבותי. ניסיון מעשי ואירוח מומחים משלימים את הפרקטיקה המיושמת כיום בפועל ומעניקה לבוגרי הקורס את הידע הדרוש על מנת להיות יועצי פנג שואי – מעצבים מקצועיים המספקים שירות נדרש ללקוחות עסקיים מכל התחומים כמו גם לשוק הפרטי.

קורס פנג שואי מתאים למי שמתעניין לא רק בעיצוב, אלא גם בפילוסופיה ופיתוח חשיבה.
עבור כל מי שמקצועו הינו בממשק עם עולם העיצוב ידיעת עקרונות הפנג שואי היא בגדר חובה. ירידה לעובי הקורה של יסודות הפנג שואי פותחת את הדלת לצורות מחשבה המשפיעות על כל תחומי החיים לאלו אשר מגיעים לקורס ללא ידע מוקדם בעיצוב – בדיוק כמו לאלו שכן.
בארץ ישנם מספר מוסדות אשר מציעים קורסים להכשרת יועצי פנג שואי. על פי רוב היקפי הקורס הם בין 200 שעות ל- 250 שעות הנפרסות על פני שנה. ישנם מוסדות המאפשרים המשך ההתעמקות בעולם הפנג שואי בשנת לימודים שנייה ואפילו שלישית.

  מרכז ג'וזף יו לפנג שוואי ביה"ס לפנג שוואי שרונה פומס המכללה הישראלית לפנג שוואי JCE
תכנים בולטים ניהול פרויקטים כנסים וסדנאות היסטוריה ופילוסופיה של הקלאסיקה הסינית מבואות ברפואה סינית עקרונות המטפיזיקה הסינית
  פנג שואי לעסקים סימבוליקה ארכיטיפים וצבעים בגישה הקלאסית והמודרנית עיצוב גינות יין ויאנג – איזון וחוסר איזון
    אתיקה, עקרונות וטכניקות ייעוץ טכניקת "הכוכב המעופף" קריאת תכניות אדריכלות
מסלול 275 שעות 220 שעות  240 שעות 200 שעות
  38 מפגשים סטאז' בבתים /עסקים / מבני ציבור ניתוח מעשי של מבנים ואנשים בכיתה פרויקט גמר סדנאות מומחים
  3 סדנאות אירוח מומחים ייעוץ פנג שואי בבתי המשתתפים   סיורים באתרים רלוונטיים
דיפלומה והערות קבוצות לימוד עד 10 אנשים ישנה אפשרות לשנת לימודים נוספת ישנה אפשרות לשנה ב ו- ג  
  דיפלומה בינלאומית של המוסד תעודת יועץ של המוסד לאחר שנה א. לאחר שנה ב – יועץ בכיר דיפלומה לאחר שנה ראשונה. לאחר שנה שנייה תעודה של סטז'ר.   תעודה מטעם המוסד
מיקום

חיים לבנון, תל אביב

אתר ביה"ס

בני אפרים, תל אביב

אתר ביה"ס

דרזנר 2, תל אביב

אתר ביה"ס

יעקוב שריבוים, ירושלים

אתר הקורס

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *