קורסי הומסטיילינג

 לעיצוב הבית יש חשיבות עצומה בכל מימד. זו לא רק פעולה שנעשית כדי להפוך את הבית ליפה יותר, אלא גם כדי להפוך אותו ליעיל יותר ולהנעים את השהות בו. זו הסיבה מדוע יותר ויותר אנשים בוחרים להשתמש בשירותי מעצב בכדי לשפר את החוויה בבית – וזו בדיוק הסיבה מדוע קורסי הומסטיילינג הם היום מהפופולאריים ביותר שיש.

 הומסטיילינג זו למעשה הגדרה יוקרתית ומכובדת יותר לעיצוב הבית. בין אם נקרא לזה כך או כך, הקורס עצמו כולל את אותם תכנים פחות או יותר ולמעשה, קורסים שהחלו כקורסים לעיצוב הבית פשוט שינו את שמם והפכו לקורסים בהומסטיילינג.

 מה לומדים במהלך קורס הומסטיילינג או עיצוב הבית?

 אם אפשר לומר בהחלט שקורסי הומסטיילינג ועיצוב הבית דומים מאוד זה לזה, הרי שהתכנים המועברים בהם, בהשוואה בין מוסד למוסד, ממש לא זהים. לכל אחד יש שיטה ודרך אחרת ללמד את המקצוע והשקפה אחרת לגבי הדרך שבה אמור להתבצע העיצוב של אותו בית מדובר.

 ועדיין, ישנם כמובן כמה תחומים משיקים בהם יפגוש כל סטודנט, לא משנה היכן ילמד את המקצוע המבוקש הזה:

  • ראייה מרחבית והתמודדות עם חלל בגדלים שונים
  •  צבעים והתאמתם לבית
  • השילוב בין הפריטים השונים בבית קלאסי
  • היחס והפנייה ללקוחות
  • יצירתיות ויצירת אווירה
  • היצמדות לקונספט
  • רכישת חומרי הגלם ובחירת הטובים שבהם
  • תוספות שונות לעיצוב
  • עצות כלכליות-עסקיות מועילות למי שמעוניין לצאת לדרך עצמאית

קורס הומסטיילינג – החלק המעשי

כבר במהלך הקורס יבוצעו כמובן לא מעט שיעורים מעשיים והתנסויות בשטח, אך הכל הוא רק הכנה לקראת הדבר האמיתי – העבודה במקצוע עצמו. ומדובר, כאמור, באחד המקצועות המבוקשים ביותר היום, אליו רבים וטובים כבר הצטרפו.

 בשטח, אדם אשר למד הומסטיילינג יוכל כבר מיומו הראשון במקצוע להעניק שירות ללקוחותיו. הרי מדובר כאן בעיקר ביצירתיות, כאשר הקורסים השונים רק מחדדים אותו ומעניקים לסטודנט כיוון לקראת ההמשך. כל עוד היצירתיות ישנה והחוש אשר מצביע על הדרכים הנכונים לעשות את העבודה קיים, הפרקטיות לא תהווה מכשול אלא דווקא אתגר וכוח מניע עבור המעצב.

היכן לומדים קורס הומסטיילינג?

 

המוסד

כתובת

טלפון

קווים

סניפים בתל אביב, ראשון לציון, באר שבע, יפה וצומת רעננה-כפר סבא

1700-505076

שנקר

רחוב חיים לבנון 30 רמת אביב, תל אביב

03-6402128/21

המכללה לעיצוב בניין ודיור

רחוב גונן 18, פתח תקווה

03-6170940

דיפלומה

הקמפוסים של האוניברסיטה הפתוחה

1700-703100

סטודיו B6

סניפים בחיפה, ירושלים ותל אביב

1700-706036

בית טמבור

רחוב מבצע קדש 56ב בני ברק

03-5708130

מכללת קונספט

רחוב שפע טל 10 תל אביב

03-5612029

תעסוקה לבוגרי קורסי עיצוב

 כפי שציינו, ישנו ביקוש אדיר למקצוע, אך טרם דיברנו על המסלולים השונים שבהם יכולים לבחור הבוגרים של קורסי ההומסטיילינג השונים. תתפלאו, אבל יש כמה וכמה כאלו, שיתאימו לכל אחד על פי אופיו והעדפותיו המקצועיות.

 כך, יכול אדם לבחור במסלול העצמאי, בו יקים עסק לעיצוב פנים והומסטיילינג ויציע את שירותיו ללקוחות. כמו כן, יכול אדם להצטרף לחברה המתעסקת בעיצוב בתים או אפילו במשרד אדריכלים ונדל"ן ולהציע את השירות שלו כחלק מחבילת השירות של החברה. אפשרות נוספת היא לעסוק בייעוץ לעיצוב, מה שיכול להיעשות במקביל לעיצוב עצמו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *