קורס הום סטיילינג

אם נרצה ואם לא, אם נייחס לכך חשיבות או לא, לאסתטיקה יש השפעה גדולה על החיים שלנו. גם מבלי שנשים לב לכך, אווירה מסוימת בחדר בו אנחנו נמצאים יכולה להשפיע מאוד על התחושה שלנו. קורס הום סטיילינג הוא בדיוק המקום בו תלמד ליצור את האווירה הזאת.

 אם אינך מכיר לעומק את עולם העיצוב, אולי אתה מבולבל עכשיו. עיצוב בתים, משרדים או כל חלל פנימי הוא כבר עניין שבשגרה, אבל הום סטיילינג? לא קוראים לזה עיצוב פנים? יש סיבה לבלבול שלך, שכן מדובר בשני מושגים קרובים מאוד. בוא נעשה קצת סדר. 

מה ההבדל בין קורס הום סטיילינג ללימודי עיצוב פנים?

לימודי עיצוב פנים הם לימודים שנמשכים בדרך כלל בין שנתיים לשלוש, למטרת קבלת תואר ראשון או תעודת גמר, בהתאם למסלול הלימודים שנבחר ולמוסד בו נערכים הלימודים. בלימודי עיצוב פנים מקבל הסטודנט הכשרה מקיפה בנושאי אדריכלות, חומרים והנדסה.

כמעצב פנים אחראי על עיצוב כולל ומקיף של החלל מבפנים וזה כולל התאמת ריהוט, תאורה, ריצוף, ואפילו שבירה ובנייה מחדש של קירות פנימיים על מנת ליצור את המרחב ואת האופי הרצוי. על מנת לעשות את כל אלו, מקבל מעצב הפנים הכשרה מעמיקה ועובד בצמוד לאדריכל ולאנשי מקצוע נוספים.

לימודי הום סטיילינג, הנקראים גם לימודי עיצוב הבית, יעניקו לך ידע חשוב ובעל ערך בעיצוב חלל פנימי, אך הם מהווים רק חלק קטן מעולם עיצוב הפנים. קורס הום סטיילינג מלמד אותך בעצם איך לקחת חלל קיים ולעצב אותו מבלי לשנות את המבנה שלו.

ממש כמו שסטייליסט ילביש את לקוחותיו, בוגר של קורס עיצוב הבית ילביש את החלל הפנימי של הבית. הוא לא ישנה דבר מבחינת מבנה החלל, אך עם תוכנו הפנימי יוכל לעשות שינויים משמעותיים ביותר. כיוון שאין לו את החופש שיש למעצב הפנים, יצטרך בוגר של לימודי הום סטיילינג לגלות לפעמים יצירתיות רבה, שתאפשר להגיע לתוצאה הרצויה מבלי לעשות שינויים במבנה הפנימי של החדר.

 אז למה ללמוד דווקא קורס הום סטיילינג?

לימודי הום סטיילינג הם דרך מצוינת להיכנס לעולם העיצוב מבלי להתחייב לשנים ארוכות של לימודים. אורך הקורס הוא בדרך כלל לא יותר מ- 12 מפגשים ולאחריו אתה יכול כבר להתחיל ולהתנסות בתחום, ולטעום מהעבודה האמיתית.

פעמים רבות מגלים סטודנטים במקצועות מכל התחומים, שכאשר החלק הלימודי נגמר, והגיע הזמן להשתלב במקצוע כעובדים מן השורה, נוצר פער מסוים. פתאום מסתבר שהמקצוע בפועל הוא לא בדיוק מה שחשבו או דמיינו, ופעמים רבות האכזבה הגדולה מהגילוי מובילה למחשבות על עזיבת התחום או על הסבה.

עם קורס הום סטיילינג יש לך הזדמנות פז להיכנס לעולם יצירתי ומעניין אחרי הכשרה מתומצתת ועניינית, ומיד להתחיל לעבוד בפועל ולספק שירותי הום סטיילינג ללקוחות משלך. אם לאחר מכן תרצה להרחיב את ידיעותיך בתחום העיצוב – כל האפשרויות פתוחות בפניך.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *