3 טיפים חשובים לעיצוב המשרד

ריהוט משרדי איכותי יכול לעשות לא פעם את ההבדל בין משרד איכותי שמספק לעובדיו נוחות בעבודה ומציג ללקוחותיו יוקרה, לבין משרד הנראה ומרגיש זול ומזלזל.

הנה מספר טיפים שיעזרו לכם לעצב מחדש את המשרד שלכם או של חברים:

  • נוח זו לא מילה גסה – כשאתם באים לבחור ריהוט משרדי שימו דגש לא רק על היופי אלא גם על הנוחות. אנו מבלים לא מעט זמן במשרד על כסא משרדי אל מול המחשב. כסאות שאינם נוחים בהתחלה רק יהפכו להיות פחות ופחות נוחים לישיבה לאורך יום העבודה.
  • יופי / יוקרה זו לא מילה גסה – אז נכון, הנוחות הוא הדגש המנחה בעת בחירת ריהוט משרדי אך אין זה אומר שאנו לא נביט על היופי והעיצוב של כל אחד מהפריטים ושל המשרד כולו.
  • תקציב תקציב תקציב – כן, זו מילת המפתח, מה גודל התקציב שלנו? חשוב להציב לנו תקציב ריאלי. עסק קטן לא צריך לבזבז כספים על ריהוט משרדי כמו משרד גדול, ולכן יש לתקצב את רכישת הריהוט המשרדי בהתאם לגודל המשרד ולדרישות התפקיד של עובדיו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *