שיפוץ חדר אמבטיה

לאילו מכם המחפשים טיפים לשיפוץ אמבטיה, מדריך עיצוב הכין עבורכם מספר המלצות מרכזיות לתכנון נכון ויעיל של חדר האמבטיה. מאחר ומדובר בעבודות שיפוץ מורכבות ומסובכות, שיפוץ חדר אמבטיה מצריך תכנון מקדים ואף התייעצות עם אנשי מקצוע מהתחום. חדר האמבטיה הוא אחד החדרים המורכבים ביותר בבית, מבחינת מבנה החדר והתשתית, זאת מאחר וחדר האמבטיה כול מערכת אינסטלציה וביוב. שיפוץ אמבטיה שלא כהלכה, עשוי לפגוע בצנרת או בתשתית הביוב שבחדר. בנוסף לכך, שיפוץ חדר אמבטיה כולל גם הרכבה והתקנה של כלים סניטריים כגון כיור, אמבטיה, מקלחון וכן הרכבת תאורה מתאימה.

תאורה – כשבוחרים גופי תאורה לחדר אמבטיה, חשוב לבחור כאלה העמידים ללחות, ואשר מקרינים תאורה נעימה ומספיק חזקה. יש גם המתקינים גופי תאורה אטומים למים בתוך שטח האמבטיה על מנת ליצור אווירה אינטימית או לחילופין, תאורה חזקה יותר גם בשטח האמבטיה. האפשרויות בלתי מוגבלות.

תכנון בשלבים – כאמור, שיפוץ חדר אמבטיה הוא תהליך מורכב, לכן חשוב מאוד לתכנן את שלבי השיפוץ בצורה נכונה ומושכלת, תוך הקפדה יתרה על תכנון ההיבטים השונים בחדר וכן לו"ז שיפוצים מתוכנן. השלב הראשון בתהליך לרוב מתמקד בבחירת האריחים שיכסו את קירות החדר, לאחר מכן בחירת אמבטיה או מקלחון, כיור, אסלה ולאחר מכן בחירת האביזרים המשלימים בהתאם.

מידות – קחו מידות בצורה המדויקת ביותר. לא פעם נתקלתי בטעויות שאנשים עושים בשיפוצי אמבטיה, הנובעות מטעויות במידות. עשו זאת בזהירות ובמדויק על מנת להימנע מטעויות ואי נעימויות בהמשך הדרך.

סגנון עיצוב – אל תשתוללו. היצמדו לסגנון עיצוב המתאים ליתר חדרי הבית, כזה אשר יהיה נעים ונקי, ולא צבעוני מידי (אלא אם כן זה האפקט שאתם מעוניינים להשיג).

סקר שוק – בצעו סקר שוק מקיף בררו מה המגוון הקיים בשוק והתייעצו עם אנשי מקצוע במידת הצורך. אל תתעקשו לבצע הכל בעצמכם ואל תתעקשו להשאיר את כל העבודה לאנשי המקצוע. היו מעורבים בתהליך תכנון ועיצוב חדר אמבטיה.

זכרו כי חדר אמבטיה צריך להיות מספיק מרווח, נעים לשהייה ובעל מראה נקי ומסודר. תכנון נכון ויעיל יהפוך את חדר האמבטיה שלכם למרחב נעים וחיובי. בהצלחה!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *