מטבחי גינה – חוויה קולינרית בחצר

ישראל היא מדינה חמה המאפשרת הנאה מהישיבה והאירוח מחוץ לכותלי הבית במשך רוב ימות השנה. חווית הישיבה בחצר הבית מוערכת תמיד, וביתר שאת בימים בהם כה רבים מאתנו מתגוררים בבנייני דירות. עכשיו ניתן ליהנות מהאוויר הפתוח עם מטבחי גינה.

בחצרות בהם הותקנו מטבחי גינה, ההנאה מהאקלים הישראלי באווירה האינטימית של החצר מהווה את הרקע האידיאלי להשלמת החוויה באמצעות אהבה נוספת – האהבה לאוכל. בהיותה של החצר מתחם שהייה ואירוח מרכזי, מגוון רהיטי הגן והאביזרים השונים המיועדים לה אינם נופלים במורכבותם או עיצובם מאלו של כל אזור אחר בבית.

מטבחי חוץ – שדרוג חווית האירוח

שכיח עד מאוד כי בעת אירוח חברים לארוחה משך ההכנה כולל ריצות חוזרות מהחצר אל הבית וחוזר חלילה, בשל הצורך להוציא את כל הדרוש להכנת הארוחה ועריכת השולחן.
במקרים אחרים ישנו פיצול בין האנשים העמלים על הגריל בחצר ובין אלו העוסקים בחיתוך הסלט או טיגון התוספות השונות.

מטבחי גינה יאפשרו ליהנות מכל משך השהייה עם החברים או המשפחה, ללא צורך בפיצול. מטבחי גינה מאובזרים היטב הופכים את הכנת האוכל ממטלה המקדימה את ההנאה מהארוחה לחוויה מהנה בפני עצמה, מאחדת ולא מפצלת, רגועה ולא תזזיתית.

מטבח טוב לאוכל טוב

מטבח גינה מאפשר שימוש באביזרים אשר אינם מתאימים לחלל הבית הסגור. סוגי גרילים כמו גריל פחמים או גריל גז הם הדוגמאות הברורות, אך גם טבון ומעשנת בשר נכללים בקטגוריה זו. עבור מי שכבר גמל בליבו על התקנת מטבח גינה, ההשקעה הכספית הכרוכה בהתקנת מעשנות בשר או טבון מפתיעה בצניעותה.

עישון בשר יהפוך נתחי בשר מצוינים למעדנים של ממש, ועל הפוטנציאל הטמון במאפים חמים המוגשים ברגע בו הם יוצאים מהטבון קצרה היריעה מלהרחיב. באופן זה, הופך מטבח הגינה חוויות קולינריות אשר לרובינו הן נדירות למדי לתענוג שכיח עבור בעליו ואורחיהם.

עיצוב ואבזור של המטבח

נוסף על הכלים המתאימים במיוחד להכנת האוכל בחלל הפתוח, מטבח גינה יכול להכיל גם את כל האביזרים הקיימים במטבח ביתי – כיריים, מקרר, מקפיא וכיור, למעשה ישנו פתרון עבור כל מכשיר חשמלי המתאים לעבודות הכנת האוכל.

מטבחי גינה מתאפיינים גם במשטחי עבודה רחבים ושטחי אחסון מרובים לנוחיות מרבית. עיצוב מטבחי גינה כיום הוא מגוון מאוד ולכל סגנון עיצובי נחשק ניתן למצוא סוגי מטבחי חצר מתאימים – סגנון עיצוב כפרי, אירופי קלאסי או מודרני וחדשני הם הפופולאריים ביותר.

צפו בסרטון הבא המדגים סוגים שונים של מטבחי גינה:

שוק מטבחי הגינה בישראל

ההכרה בתרומתם המשמעותית של מטבחי הגינה לרמת החיים היא מגמה ההולכת ומתחזקת בנוף הישראלי. הדרישה העולה למטבחי גינה בשנים האחרונות הביאה להתפתחותו של שוק תחרותי, מקצועי ושירותי בתחום.

ניתן למצוא לא מעט חברות המייבאות מותגים מחו"ל, להלן חלק מחברות המשווקות מטבחי גינה בישראל:

מומלץ Dguide

חברת ספרטה ספא – יבואנית מטבחי הגינה של Cal Flame תוצרת ארה"ב.
להתרשמות ממגוון מטבחי הגינה של ספרטה ספא.
חברות מומלצות נוספות:

  • חברת Dream Garden
  • חברת "איסמור"
  • חברת Bull מטבחי גינה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *