עיצוב ושיפוץ חדר האמבטיה

ישראלים אוהבים לשפץ אבל לא תמיד אפשר או כדאי לשפץ את הבית כולו. אז מה עושים? חדר האמבטיה בבית הוא מקדש של ניקיון, בריאות ומצב רוח טוב. שם אנו מתנקים מעמל היום, שוטפים את הגוף ורוחצים את הנפש ומתרעננים. בכל תחילת יום ובכל סוף יום, שם אנו מתגלחים או מתאפרים, מתרעננים. מסיבות אלה, הישראלים מבינים שכדאי להשקיע קצת מחשבה ורצון, בעיצוב ושיפוץ החדר החשוב הזה.

לא חייבים להוציא הון על שיפוץ

נתחיל עם העובדה שאם אתם רוצים חדר רחצה משופר ויפה יותר, אתם לא חייבים להשקיע בכך הון. יש המון דרכים להצליח גם בתקציב קומפקטי למדי. לדוגמא, אם האמבטיה במצב רע, לא מתוחזקת, מוכתמת או אפילו חלודה, לא חייבים להוציא כסף רב בהחלפה קומפלט. ניתן בשיטה יעילה לבצע ציפוי וחידוש אמבטיה או הלבשת אמבטיה. בתוך מספר שעות בלבד, חדר הרחצה כולו נראה יפה יותר, חדש יותר ונעים במיוחד.

מאין לשאוב השראה?

יש יתרונות בביצוע שיפוץ באמבטיה בקו סולידי ויש יתרונות בבחירת קו נועז או אישי או ייחודי. לפני שנאמר על כך כמה מילים, אנו מציעים לשאוב השראה. במיוחד בשיפוצים רציניים ולא קוסמטיים, כדאי לגבש את הקו הרצוי לכם רק לאחר שהתרשמתם מאפשרויות רבות. הביאו בחשבון את גודל החלל, את הפונקציונליות הרצויה, את הצבעים המועדפים. חשבו האם אתם מעדיפים שיש בהיר, האם אתם מתחברים לאריחים כהים, האם סגנון אוריינטלי או קו צעיר יתאימו לכם. תוכלו לשאוב השראה מחדרי אמבטיה של חברים, מצילומי מעצבים או להיעזר בהדמיות של אדריכל או מעצב.

מתי כדאי לבצע עיצוב ושיפוץ סולידי?

אם אתם חובבים של עיצובים מיוחדים, יכול להיות שתעדיפו לשפץ את האמבטיה בצורה מאוד חדשנית ומקורית. אבל כדאי לבצע שיפוץ ועיצוב למראה סולידי, בכמה מקרים. לדוגמא, אם אתם יודעים שאתם רוצים שהשיפוץ יחזיק היטב לאורך זמן מבחינה פרקטית וגם מבחינת הסגנון, עיצוב סולידי הוא הפתרון הנכון. עיצוב כזה נראה אופנתי וראוי לאורך זמן, הרבה יותר משימוש בדגשים מודרניים או יוצאי דופן. כמובן, אם אתם טיפוסים של טרנדים, ניתן לבחור בקו אחר או לבחור בדרך האמצע. כלומר, מבצעים שיפוץ חדר אמבטיה סולידי במופגן, אבל עם כמה זוויות יותר טרנדיות כגון  בחירת כיור ייחודי או גופי תאורה מסוגננים.

איך לא תטעו בהערכת עלויות?

במידה ואתם רוצים להשקיע בשיפוץ כוללני, חשוב לבצע הערכת מחיר מקיפה. תחילה, הגדירו בדיוק מה אתם רוצים לשפץ ואיזה סגנון עיצובי נכון בשבילכם. לאחר מכן, בדקו אילו חומרים מועדפים עליכם ואיזה מפרט תרצו. קבלן שיפוצים לא תמיד יכין הצעת מחיר ועליכם לדרוש הצעת מחיר או כתב כמויות מדויק ומפורט. כך, תוכלו לדעת מראש מהן העלויות הצפויות. וטיפ חשוב: תמיד הוסיפו עוד 10 או 20 אחוז להצעת המחיר. לפעמים יש דברים בלתי צפויים שמייקרים את העבודה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *