עיצוב חדרי תינוקות

עיצוב חדרי תינוקות במסגרת התקציב – טיפים

פרקטי אך לא יקר – אי אפשר ללכת בחנות לתינוקות או אפילו בהום סנטר מבלי לראות את כל הדברים הנפלאים שהורים לעתיד חייבים לרכוש ממש לפני הילד החדש מגיע. עיצוב חדרי תינוקות מדהימים של כוכבי קולנוע משובצים במגזינים רבים וכך כולנו יכולים להתרשם ואילו אתם תוהים כיצד תוכלו לשאת בתקציב עיצוב חדרי תינוקות לילד שבדרך.

הכול כל כך יקר, מערכות הריהוט של חדרי הילדים נעשית על פי דרישות הלקוח בעבודת יד, את הקירות מעטרים ציורים ואיורים שיד אומן ציירה ורשימת החייבים רק הולכת וגדלה. ועוד לא דיברנו על צעצועים ובגדים לילד.

תפקידכם הוא לעמוד בפיתוי ולצאת מן הגישה שילדיכם חייב רק דברים חדשים. זכרו אתם תשתמשו בדברים לאורך תקופה קצרה למדי. מוטב לשמור את הכסף לדברים שיש בהם שימוש בטווח הארוך. במקום זאת השתמשו בכישרון שלכם על מנת להכתיב את עיצוב חדרי תינוקות שלכם וליצור עיצוב מקורי לילד שלכם.

יש דרכים בהם ניתן למצוא כל דבר שאתם באמת זקוקים לו, אבל באמת זקוקים לו ודברים שאתם באמת רוצים ועדיין יישאר לכם כסף לבזבוזים.

כשאתם חושבים על עיצוב פנים של חדרי תינוקות מוטב שתחשבו על בטיחות. למרות שאין צורך לעשות הכול לפני שהתינוק מגיע, זה בהחלט רעיון לא רע להכין רשימה של נושאי הבטיחות כגון כיסא בטיחות לאוטו, עריסה לחדר התינוקות, עגלה בטוחה לטיולים, אמצעי מיגון לחדר התינוקות ועוד. כשמדברים על עיצוב חדרי תינוקות ובטיחות אין להקל בזה ראש. אם קיבלתם פריט מחברים או שקניתם מיד שנייה פריט שאיננו בטוח אז אל תתפשרו, חפשו עד שתמצאו את הפריט שכולל את כל אמצעי הבטיחות. אחרי הכול מדובר בילד שלכם.

ניתן בהחלט לחשוב ולעשות עיצוב חדרי תינוקות שהוא גם אסתטי ויפה וגם זול ובמסגרת תקציבית שאיננה גבוהה מדי. אחת הדרכים לעיצוב חדרי תינוקות בתקציב נמוך במיוחד הוא על ידי קבלת מתנות מאימהות חדשות אחרות. הורים רבים על פי רוב יעבירו בשמחה מיני בגדים ואביזרים שילדם כבר לא מתאים להם. המצב האידיאלי כמובן הוא שיש לכם משפחה או חברים שילדם נולד עד חצי שנה לפניי ילדכם. ואם לא מציעים לכם בהתנדבות או כמתנות אז שווה מאוד לבקש להשאיל דברים להם אתם זקוקים. לאנשים רבים יש כל מיני פריטים שאינם יודעים כיצד להיפטר מהם, או לפחות להשאיל אותם.

כשמדברים על עיצוב חדרי תינוקות ניתן גם להשתמש ביד שנייה, מכירות ביתיות, ושווקי פשפשים הם מקור נהדר לקנות פריטים משומשים שיעזרו לכם בעיצוב חדרי תינוקות. באופן כזה תוכלו לחסוך הרבה כסף ואולי אפילו לזכות לפריטים איכותיים מאלה שהתקציב שלכם מאפשר לכם. תוכלו לשאת ולתת על המחיר כך שיתאים לתקציב שלכם. מאחר ואנשים רבים כן קונים דברים חדשים לתינוקות אך משתמשים בהם למשף תקופה קצרה יחסית. אל תסתכלו רק על פריטי תינוקות ייתכן מאוד שתמצאו דווקא כיסא נדנדה בשוק הפשפשים שיכול להיות מושלם לגימור עיצוב חדרי תינוקות שלכם במחיר זול במיוחד.

השתדלו להסתכל על המבנה הבסיסי ועל היציבות של הרהיטים, תמיד תוכלו לצבוע מחדש או לרפד מחדש כך שיתאים לעיצוב חדרי תינוקות או עיצוב חדרי ילדים שלכם

לסיכום ניתן לומר כי אפשר להפוך את עיצוב חדרי תינוקות להוצאה שאיננה דורשת שבירת תוכנית חסכון, ממש כמו קניית בגדים וצעצועים עבור התינוק החדש שמגיע למשפחה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *