סדנאות, העשרות וקורסים לחובבים

סדנאות, העשרות וקורסים לחובבים בתחום העיצוב

כיום, ישנה הבנה גדולה יותר וקבלה רחבה יותר של הרעיון לפיו כל אדם צריך ליצור כדי לבטא את עצמו. אין זה אומר שכל אדם יעשה כך בסופו של דבר, אך מי שירצה בזה – ימצא לא מעט אפשרויות. ישנם ברחבי הארץ לא מעט אפיקים אליהם הוא יכול להתרחב: סדנאות, העשרות, קורסים וכדומה, כמעט בכל מקצוע ותחום.

 אמנם עולם העיצוב מושך ומהנה מאוד, אבל עבור רבים הוא לא יותר מאשר העשרה או תחביב לשעות הפנאי – אם משום שאין להם זמן לפתח את העיסוק הזה ליותר מאשר תחביב, ואם משום שכך הם מעדיפים לשמור זאת. ישנם לא מעט אפיקים אשר מיועדים בדיוק לאנשים כאלו – כאלו שמאפשרים לחובבי העיצוב להמשיך לעסוק בו בזמנם החופשי.

 מדוע לבחור בסדנאות, העשרות וקורסים לחובבים?

 כידוע, תחום העיצוב אינו תחום פשוט. לימודי תואר או תעודה בתחום ידועים כמפרכים מאוד, אולי מהקשים ביותר שיש לעולם הלימודים להציע. תלמידים רבים נפלטים מהמסלולים הללו מידי שנה, אחרים נאבקים 'בשיניים' כדי להישאר, משאירים מאחוריהם הרבה מאוד תסכולים ולילות ללא שינה.

 קורסים, העשרות וסדנאות עיצוב אשר מיועדים למעצבים חובבים בכל תחום שהוא – ציור, פיסול, תפירה, סטיילינג וכדומה – מציעים אווירה אחרת. אווירה רגועה, שלווה יותר, כזו שמאפשרת להם להתעסק בתחום אותו הם אוהבים בלי לחץ, בלי מטרות שיש להשיג, ללא מועד הגשה סופי וללא דרישות גבוהות.

מבחינת רבים משורות חובבי העיצוב, זהו האופי שצריך להיות למסלולים השונים בתחום. עיצוב, מהרבה בחינות (ובוודאי מבחינתם) הוא משום שבו מבטאים את היצירתיות, הרגשות והאני הפנימי של כל אדם – ואלו דברים שמתרחשים בלי לחץ ובלי התחייבויות.

 גם אתה מחפש מסלולי לימוד בסגנון הזה?

כאן תוכל למצוא שורה ארוכה של סדנאות, קורסים והעשרות מעולם העיצוב.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *