תאורה סולרית לגינה כחלק מעיצוב חוץ

עיצוב תאורת גינה הוא חלק בלתי נפרד מעיצוב הבית, באמצעות תאורה נכונה הגינה הופכת למרחב ישיבה ואירוח, תאורת גן נכונה יכולה ליצור מראה מדהים בחשכה ליצור משחקי אור וצל והדגיש את העיצוב הייחודי של הגינה, ישנם מגוון רחב של סגנונות ושיטות של תאורת גן.

תאורה סולרית לגינה

מנורה סולרית בנויה מפאנל סולרי הקולט את חום השמש וממיר אותו לחשמל, החשמל מטעין סוללות מיוחדות המדליקות את המנורה שבתוך פאנל.

שיטת תאורה זו מומלצת להתקנה בגינה ובמרפסת משום שלשם מגיעות קרני השמש הטוענות את הפאנל, במדינתנו החמה במרבית ימי השנה השמש זורחת ומפיצה אנרגיה שניתן לנצלה לטובתנו.

מבחינה עיצובית תאורה סולרית לגינה בעלת מראה מיוחד ומרשים הניתן לעצב בכל צורה שנרצה, וכבונוס אנו גם שומרים על הסביבה שכן תאורה סולרית נחשבת לאקולוגית היא משלבת טכנולוגיה חדישה ההופכת את אנרגיית אור היום לחשמל וכך ניתן לנצל את האנרגיה שנצברה ביום לתאורה בלילה ללא זיהום סבבתי.

עלות תאורה סולרית לגינה

כהשקעה ראשונה תאורה סולרית לגינה עולה יותר מתאורה ראשונית העלות תלויה כמובן בכמות, בגודל ובעוצמה אותם אנו מבקשים לגינה באופן כללי מחיר תאורה סולרית נע מ-100 ₪ עד לכמה מאות שקלים, בטווח הארוך תאורה סולרית הרבה יותר משתלמת שכן צריכת החשמל נחסכת בשיטה זו.

בחירת תאורת לגינה

לפני שבוחרים תאורת גן יש לשים למספר גורמים: לכל גינה צורכי תאורה משלה ובחירתה תלויה בהעדפת הדיירים, יש לקבוע את העיצוב מראש כאשר מעצבים ובונים גינה יש לקחת בחשבון אם רוצים גופי תאורה שקועים בקיר עוד בשלב בניית הקיר או החומה עוד בזמן יציקת הבטון, חשוב לבדוק איזה אלמנטים בגינה רוצים להאיר ואיזה אפקטים רוצים,

יש לבדוק את התאמת השימוש בתאורה לגינה לבדוק את רמת המוגנות חשוב להתחשב בפגעי מזג האוויר, להקפיד על תחזוקה וניקיון.

סוגי תאורת סולרית לגינה

ישנם סוגים רבים של תאורה סולרית:

  • תאורה סולרית קטנה עם שלושים נורות לד וחיישן תנועה המחיר זול, ההתקנה פשוטה אך האור די חלש.
  • פנס סולרי מתכוון- ניתן לשלוט באמצעות שלט, אור די חזק מקביל ל30 וואט, מאיר שטח נרחב החסרונות ההתקנה מעט מורכבת מוגבל לתליה מגובה בלבד.
  • תאורה סולרית חזקה- מגבילה ל100 ואט, יש אפשרות לכיוון הפאנל והתאורה הסוללה חזקה מתאים לשטח גדול חסרון יקר וכבד.
  • ספוטים סולריים- הספוטים חסכוניים יכולים להאיר שביל או עץ ללא חוטי חשמל.
  • פרוז'קטורים ותאורת הצפה- תאורה בעוצמה גדולה בכיוון מסוים, מכילה מערך גדול של נורות לד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *