הכינו את הבית לחורף

הטמפרטורות צונחות, החגים מתקרבים, החצבים פורחים ואנחנו מתחילים להרגיש את החורף מתקרב אלינו בצעדי ענק. משנה לשנה מזג האוויר הופך לקיצוני יותר והחורף נהיה קר יותר, ובכל שנה מחדש אנחנו מתאכזבים שגם הפעם לא עצרנו את מרוץ החיים כדי להפוך את הבית שלנו לנעים יותר בחורף. אז הנה, זה הזמן לעצור, לנצל את החגים והשהיה הארוכה בבית עם כל המשפחה כדי להתחיל להכין את הבית לחורף. אנחנו כאן כדי לעזור לכם ולהדריך בפירוט איך עושים את זה הכי טוב. אתם תודו לעצמכם על זה עד האביב, אנחנו מבטיחים.

איך מכינים את הסלון או את חדר המשפחה סלון לחורף?

סלון הבית הוא המקום המרכזי ביותר בבית, זה שאנחנו מבלים בו את מרבית הזמן שלנו. הסלון זה המקום העיקרי שבו כל המשפחה מבלה את הזמן ביחד, במיוחד בעונת החורף כשאנחנו ממעטים לצאת ומרבים בפעילויות ביתיות ומשפחתיות. אחת הדרכים הפשוטות ביותר להכין את הסלון לחורף היא לפרוש שטיחים. פרישת שטיחים לבית היא דרך קלה וזולה לשנות את המראה ואת התחושה של הסלון, וליצור בו אווירה חמימה וחורפית. כיום יש מגוון רחב של שטיחים זולים שאפשר למצוא בצבעים, בדים ועיצובים שונים. תוכלו למצוא מגוון גם של שטיחים מודרניים וגם של שטיחים קלאסיים, ולבחור מבניהם שטיחים זולים שיתאימו בדיוק לכל חדר או לעיצוב הכללי של הבית שלכם. שימו לב שחלק מההכנה לקראת החורף כוללת גם להכין גם את הביגוד של בני הבית לחורף, ולא לחכות עד לגשם הראשון. אז מה חשוב לעשות כבר עכשיו? תוציאו ותאווררו את הנעליים הסגורות והמגפיים, כך שאם צריך תוכלו לקנות חדשות מבעוד מועד ולא כשהחנויות יהיו עמוסות. תוציאו מארונות והשקיות ותכינו את המעילים שלכם ושל הילדים לקראת החורף.  בנוסף, חשוב לאוורר את הפוך והשמיכות החמות, כדי שכבר בלילה החורפי הראשון יהיה לכם נעים וחמים. את כל אלו קל יותר לעשות עכשיו כשמזג האוויר עדיין נעים ואין גשמים, כך תגיעו לחורף מוכנים.

טיפים כלליים לעיצוב חורפי  

כפי שכבר ציינו, הטיפ הטוב והפשוט ביותר שלנו, שיתאים לכל בית הוא שטיחים. ישנם שטיחים זולים ויקרים, במגוון עיצובים, עוביים ובדים שונים ואנחנו בטוחים שכל אחד ואחת מכם ימצאו את השטיח שיהפוך את הסלון, חדר השינה או חדר הילדים לנעים יותר לשהייה ולמשחק. טיפ נוסף שישדרג את העיצוב אך פחות מתאים למשפחות עם ילדים קטנים הוא נרות. כיום יש נרות במגוון צבעים, עיצובים וריחות שמתאימים לאזורים שונים בבית. טיפ נוסף לאירוח, או סתם לערב משפחתי ונעים הוא לשים לב שיש לכם בהישג יד שמיכות וכרבוליות שיחממו אתכם ואת האורחים, יראו על מחשבה ויצרו תחושת חורף חמימה ונעימה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *